
întocmirea Registrului de Casa (RC);

întocmirea Jurnalului de Banca (JB);

întocmirea Jurnalului de Cumparari (JCR) - achizitii din interiorul tarii sau achizitii nationale (România);

întocmirea Jurnalului de Cumparari la extern (JCU) din comunitate (UE) - achizitii intracomunitare (AIC), daca este cazul, si fiecare factura (invoice) este tratata diferit, în functie de persoana impozabila din comunitate;

întocmirea Jurnalului de Cumparari la extern (JCE) din afara comunitatii - import, daca este cazul;

întocmirea Jurnalului de Vânzari (JVR) - vânzari în interiorul tarii (România);

întocmirea Jurnalului de Vânzari la extern (JVU) în comunitate (UE) - livrari intracomunitare (LIC), daca este cazul, si fiecare factura (invoice) este tratata diferit, în functie de persoana impozabila din comunitate;

întocmirea Jurnalului de Vânzari la extern (JVE) în afara comunitatii-export, daca este cazul;

întocmirea Jurnalului de Operatiuni Diverse (OD), în functie de operatiunile ce se impun în cursul unei luni;

Contabilizarea salariilor;

Contabilizarea cronologica si sistematica a tuturor operatiunilor patrimoniale, precum si de alt gen ce se impun;

întocmirea, verificarea si emiterea balantei lunare de verificare;

întocmirea rapoartelor ce se impun fiecarei societati;

întocmirea, verificarea si depunerea declaratiilor fiscale lunare (decl 100, decl 112, decl 300, decl 390, decl 394);

întocmirea, verificarea si depunerea declaratiilor fiscale trimestriale;

întocmirea, verificarea si depunerea declaratiilor fiscale semestriale;

întocmirea, verificarea si depunerea declaratiilor fiscale anuale;

întocmirea, verificarea, certificarea si depunerea situatiilor financiare anuale;

întocmire confirmari de sold clienti;

întocmirea Registrului Jurnal si completarea Registrului Inventar, pe baza datelor furnizate de client, în urma inventarierii patrimoniului;

Analiza datoriilor si creantelor;

Analiza capitalurilor si a imobilizarilor;

Consultanta privind legislatia financiar-contabila, daca este ceruta de client;

întocmirea documentelor privind încadrarea personalului;

încetarea contractelor de munca;

modificari ale contractelor (decizii, acte aditionale etc.);

înregistrarea, depunerea si evidenta salariatilor (REVISAL);

întocmirea si depunerea declaratiei 112;

întocmirea statelor de plata;

întocmirea si verificarea centralizatoarelor privind obligatiile de plata la Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor si Fondurilor Speciale;

informarea clientului privind noutatile legislative, daca este cazul;
Nota: În functie de obiectul de activitate se impun si alte operatiuni sau rapoarte care se vor stabili de comun acord cu clientul.
Daca v-ati decis sa începeti propria afacere sau aveti deja o afacere, tot ce trebuie sa faceti este sa dati click
aici si sa solicitati o consultare initiala.